S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 175,50 €
skladom
naša cena 551,99 €
skladom

TOVAR V AKCII

naša cena 392,57 €
skladom
naša cena 156,00 €
nie je skladom

OBCHODNÉ PODMIENKY
Osobný odber

Ceny v internetovom obchode a ceny v kamennom obchode sú odlišné. Odporúčame vždy spraviť objednávku cez internet a potom si tovar vyzdvihnúť v kamennom obchode. Kedže sa jedná o tovar, ktorý je v špeciálnej akcii iba pre e-shop, nie je možné aby predavač, skladník alebo iný zamestnanec stroj rozbaloval, zapájal do el. siete alebo inak manipuloval s tovarom. Za objednávku vytvorenú u nás v kamennej predajni si účtujeme manipulačný poplatok 5 € s DPH, v tom prípade Vám tovar môžme vybaliť a predviesť.. Ďakujeme za pochopenie.

1. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE ZMLUVY

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu www.akciovenaradie.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito nákupnými i reklamačnými podmienkami. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho.

 

2. DODACIE PODMIENKY

Predávajúci sa zaväzuje: - dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky, - dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Predávajúci nezodpovedá za: - oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou, - oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa, - za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou, - prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok. Kupujúci sa zaväzuje: - objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov, - zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.), predovšetkým pri cene vyššej ako 180,- EUR s DPH, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne, prípadne realizovať platbu za objednaný tovar prostredníctvom preddavkovej faktúry. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.

3. DODACIE LEHOTY

Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky uskutočnené do 12:00, pokiaľ je tovar skladom expedujeme v ten istý deň, takže tovar máte doma na nasledujúci deň. Priemerná doba expedície nášho tovaru sú 3 pracovné dni od objednávky. Pri tovare ktorý nie je skladom Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty, (zvyčajne 5 pracovných dní ) Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť objednávku.

4. CENY TOVARU

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Uvedená cena v čase objednania je nemenná.
Všetky ceny sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a poplatok za dobierku.
Dokladom o predaji je faktúra. Faktúra je pribalená ku každej zásielke, slúži zároveň ako dodací a záručný list.

5. PLATBY ZA TOVAR

Objednaný tovar zasielame expresnou službou na adresu udanú zákazníkom v objednávke.
Úhradu za dodaný tovar je možné realizovať v hotovosti kuriérovi  pri preberaní zásielky, osobne v kamennej predajni alebo prevodným príkazom.

6. CENY ZA DOPRAVU TOVARU

Platba za prepravnú službu GEIS - 5,00 € s DPH
Platba za dobierku platenú kuriérovi - 0,99 € s DPH
Platba za Slovenskú poštu - 6,00 € s DPH
Platba za osobný odber - 0,50 € s DPH
Platba mimo pracovných hodín za osobný odber - 1,99 € s DPH

7. PREVZATIE TOVARU

Spôsob prevzatia tovaru si určí zákazník pri objednávke.  (kuriérska služba, Slovenská pošta alebo osobný odber)
Zadávajte presnú adresu s číslom, Celé meno a priezvisko. Skontrolujte tvar telefónneho čísla.

8. INDIVIDUÁLNA PONUKA

V prípade rozsiahlejších objednávok vieme vypracovať individuálnu cenovú ponuku v maximálnej možnej miere spĺňajúcu požiadavky kupujúceho.

9. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 3 hodín od jej odoslania (po 3 hodinách je objednávka už v stave vybavovania). Prípadné zrušenie objednávky nám zašlite na náš e-mail, následne Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

10. VRÁTENIE TOVARU - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Podľa zákona 102/2014 Z. z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 pracovných dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu prevádzky spoločnosti (Renáta Hrobová STEPS NITRA, Novozámocká 194, Nitra) v originálnom balení, kompletný a nepoškodený. Prepravné náklady a balné pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru najneskôr však do 14 dní od doručenia.  Zároveň je potrebné písomne alebo mailom uviesť číslo účtu prímateľa na ktorý majú byť prevedené prostriedky. Je potrebné poslať doporučený list  ,,odstúpenie od zmluvy´´ v zákonnej lehote na adresu : Renáta Hrobová STEPS NITRA, Novozámocká 194, 949 05 Nitra. Bez oznámenia o odstúpení od zmluvy a čísla účtu nie je možné peniaze za tovar vrátiť.
V prípade, ak tovar nakupujete v súvislosti s vašou podnikateľskou činnosťou (o čom rozhoduje uvedenie IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie nevzniká, nakoľko obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.

11. REKLAMAČNÝ PORIADOK

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím zásielky od kuriéra a jej zaplatení na mieste skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva,
- kópiu faktúry,
- popis závady,
- kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel. číslo, e-mail).
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je  neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením,
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby,
- používaním tovaru v podmienkách, ktoré svojou povahou - a to teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi
prostredia - nezodpovedajú prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa,
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí,
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy),
- prepätím, napr. pri údere blesku,
- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu,
- mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým
zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod..
Záruka sa taktiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím (rozhodujúci je dátum uvedený na pečiatke pošty). Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.

12. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Používaním internetového obchodu súhlasí kupujúci so zhromažďovaním a používaním informácií o sebe i svojich nákupoch. Internetový obchod sa v plnej miere riadi zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch.
Kupujúci čestne prehlasuje, že pred vyplnením objednávky sa oboznámil s obchodnými podmienkami predávajúceho a tiež reklamačným poriadkom predávajúceho, a že s týmito podmienkami súhlasí.


Ochrana osobných údajov

Ochrana osobných údajov

Osobné údaje, ktoré od vás vyžadujeme, využívame výhradne pre vnútornú potrebu v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a neposkytujeme ich tretím osobám s výnimkou externých dopravcov, ktorým ich poskytujeme iba v minimálnom rozsahu a to z dôvodu bezproblémového doručenia vášho tovaru priamo k vám. S vašimi osobnými údajmi pracujeme iba a výhradne v rozsahu, ktorý pripúšťa zákon č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vaše osobné údaje sú u nás zabezpečené proti zneužitiu a bez prístupu tretej strany nebudú inak komerčne využívané.
Odstúpenie od zmluvy

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adresu: STEPS Nitra - Renáta Hrobová, Novozámocká 161, 949 05 Nitra alebo info@akciovenaradie.sk.  Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám zaslali v e-maile potvrdzujúcom Vašu objednávku. Prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom nosiči (e-mailom).

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Po prevzatí tovaru ho máte možnosť rozbaliť a odskúšať. Avšak zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Vo vzájomnej súvislosti s podmienkou uvedenou v predchádzajúcej vete je možné vrátiť len tovar, ktorý:

i. je v pôvodnom stave,
ii. obsahuje všetky pôvodné, originálne štítky a visačky,

iii. nejaví známky používania a opotrebenia,
iv. je neporušený a nepoškodený,
v. je kompletný (vrátane príslušenstva, návodu atď.),
vi. je v pôvodnom, nepoškodenom obale.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar doporučene späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte osobne na adrese našej prevádzky: STEPS Nitra - Renáta Hrobová, Novozámocká 161, 949 05 Nitra najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

V súlade so zákonom nemôžete odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:

i. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
ii. predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
iii. predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
iv. predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.

VZOROVÝ DOKUMENT NA STIAHNUTIE

Alternatívne riešenie sporov

Alternatívne riešenie sporov


11.1 Spory Užívateľa a Obchodníka so sídlom v Slovenskej republike


11.2. Užívateľ - spotrebiteľ je oprávnený obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva. Ak Obchodník na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Užívateľ – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a to napr. Slovenská obchodná inšpekcia, pričom Užívateľ – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. E-mailový kontakt na Prevádzkovateľa je info@naradiemlm.eu . Užívateľ – spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje v zmysle §12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi Užívateľom - spotrebiteľom a Obchodníkom - predávajúcim, vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy resp. súvisiaci so spotrebiteľskou zmluvou. Hodnota sporu, ktorý sa urovnáva alternatívnym riešením sporov, musí presahovať sumu 20 eur. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže požadovať od Užívateľa - spotrebiteľa poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu najviac sumu päť eur vrátane dane z pridanej hodnoty a to najskôr súčasne so zaslaním oznámenia o začatí alternatívneho riešenia sporu.


11.3. Užívatelia - spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Užívateľ - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Užívateľ - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Užívateľ - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

 

MGZmY2