S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Heureka.sk - Porovnanie produktov a cien z internetových obchodov

WEBAREAL.CZ

www pesiazona.sk najväčšia nákupná zóna na webe

TOPlist

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

WebShopy - Katalog internetovych obchodov

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 46,10 €
skladom
naša cena 551,99 €
skladom

ZÁRUKA A REKLAMÁCIE
Servisné formuláre

 

Záručný a pozáručný servis BOSCH

>>>Pre otvorenie formuláru kliknite sem<<<

Záručný a pozáručný servis KARCHER

>>>Pre otvorenie formuláru kliknite sem<<<

Záručný a pozáručný servis OSTATNÉ ZNAČKY

>>>Pre otvorenie formuláru kliknite sem<<<

Po vyplnení formuláru Záručný a pozáručný servis OSTATNÉ ZNAČKY, nezabudnite k tovaru priložiť sprievodný list, ktorý si môžete po vyplnení ihneď vytlačiť.

Reklamácia poškodeného tovaru po doručení, alebo chýbajúce položky
Meno a Priezvisko: *
Telefónne číslo: *
Číslo objednávky: *
Číslo zásielky (uvedené na štítku): *
Popis poškodenia: *
Podmienky ochrany osobných údajov
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie daňových dokladov za prenájom systému, obchodných oznámení a činenia iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
Podmienky ochrany osobných údajov
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie daňových dokladov za prenájom systému, obchodných oznámení a činenia iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
 
Ako a kde zaslať tovar ?

(Neplatí pre značky BOSCH a KARCHER, pre tie môžete využiť, pre Vás výhodnejší PICKUP SERVIS uvedené adresy vyššie)

Reklamovaný tovar zasielate kuriérskou alebo poštovou službou vždy na našu adresu:

Steps Nitra - AkcioveNaradie.sk - odd. REKLAMÁCIE

Novozámocká 161, 94905 Nitra

Slovenská republika

Kontakt: 037/657 88 21 , reklamacie@akciovenaradie.sk

Tovar zasielate na vlastné náklady.

Spolu so zariadením je potrebné zaslať doklad o kúpe (záručný list ak bol priložený alebo doklad o kúpe), sprievodný list s Vašou celou adresou, telefónnym číslom a popisom závady.

Otázky a informácie na email: reklamacie@akciovenaradie.sk

3-ročná záruka BOSCH

Predĺžili sme pre vás záruku!

Profesionálne elektrické náradie Bosch spĺňa tie najvyššie nároky na kvalitu. Preto je u nás dostupné aj predĺženie záruky. Na všetko profesionálne modré elektrické náradie a meracie prístroje dostanete trojročnú záruku, a to zadarmo!

Stačí len prostredníctvom internetu zaregistrovať svoje náradie alebo prístroj do štyroch týždňov po kúpe. Záručná doba začína plynúť dátumom kúpy.

Vyňaté sú vysokofrekvenčné prístroje, priemyselné akumulátorové skrutkovače a pneumatické náradie, dodávané príslušenstvo, ako aj akumulátory a nabíjačky.

Na registráciu svojho produktu sa, prosím, najskôr prihláste ako užívateľ. Na Vašej osobnej registračnej stránke si potom môžete prihlásiť svoje prístroje na predĺženie záruky, môžete si vytlačiť záručný certifikát vo formáte PDF a upravovať svoje osobné údaje.

Záručné certifikáty sa zásadne vzťahujú na konkrétne stroje. To znamená, že každé zakúpené náradie je potrebné zaregistrovať zvlášť. V prípade uplatnenia záruky u svojho predajcu predložte certifikát spoločne s kópiou dokladu o kúpe alebo nám svoje náradie zašlite priamo. Údaje na obidvoch dokladoch sa musia zhodovať.

REGISTRUJTE SI TROJROČNÚ ZÁRUKU TU !!

 

Ako postupovať pri reklamácií

Pri uplatňovaní reklamácie platia Všeobecné obchodné podmienky

Kupujúci je povinný si prezrieť tovar ihneď po jeho prevzatí. V prípade zistenia mechanického poškodenia obalu alebo výrobku, je povinný vyhotoviť protokol o poškodení v prítomnosti dopravcu. Za poškodenie počas dopravy zodpovedá dopravca, všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného protokolu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti poskytnutá zľava alebo dodaný nový tovar.

Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nie sú viditeľné pri preberaní tovaru, musí kupujúci uplatniť najneskôr do 24 hodín od doručenia tovaru. Neskoršie reklamácie týkajúce sa mechanicého poškodenia nie je možné uznať. Pred použitím výrobku je kupujúci povinný si prečítať návod na používanie a záručné podmienky.

Kupujúci je taktiež povinný pri prevzatí výrobku skontrolovať kompletnosť balenia. Pri osobnom odbere si skontroluje kupujúci balenie na mieste, neskoršie reklamácie nebudú uznané. Pri doručení kuriérom, spíše v prípade nekompletnosti balenia reklamačný protokol.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie výrobku alebo jeho častí, spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku preto nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

Ak nie je tovar pri preberaní v zhode s kúpnou zmluvou, kupujúci má právo na bezplatnú a čo najrýchlejšiu nápravu, čiže predávajuci musí vymeniť tovar alebo zabezpečiť jeho opravu. Ak to nie je možné, kupujúci môže požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo odstúpiť od zmluvy. Vyššie spomenuté sa nevzťahuje na situácie, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo tento rozpor sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v pribehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  • primeraným znížením kúpnej ceny
  • náhradným dodaním tovaru
  • odstúpením od zmluvy

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, kde bol produkt zakúpený. V prípade, že existuje autorizované servisné stredisko, ktoré je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšie, uplatní kupujúci právo na opravu v rámci záruky v tomto servisnom stredisku. Informácie o servisných miestach pre záručný a pozáručný servis Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.

Záručný a pozáručný servis BOSCH

http://www.bosch-professional.com/pickup-sem/professional/sk/sk/repairService.htm

Záručný a pozáručný servis KARCHER

https://www.kaercher.com/sk/sluzby/podpora/servisne-sluzby-zakaznikom.html

Záručný a pozáručný servis OSTATNÉ ZNAČKY

http://steps-nitra-renata-hrobova.reklamacie.sk/1356

NjkwOT